Στερεά Ελλάδα «Βρέξει – χιονίσει»

Κοινοποίηση στα Social Media

Οι τουριστικές υποδομές, οι υπηρεσίες αλλά και τα προϊόντα ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας προβλήθηκαν από το περίπτερο της Περιφέρειας που στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον τουρισμό συμμετείχε στην έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης με το σύνθημα Στερεά Ελλάδα «Βρέξει – χιονίσει».

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων και ενώσεων επαγγελματιών του τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν με επισκέπτες, αλλά και εκπροσώπους ξένων τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση του χειμερινού, και όχι μόνο, τουρισμού στην Στερεά Ελλάδα.

«Η συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και σε αυτή, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής, της γραμμής που έχουμε χαράξει για το πώς βλέπουμε εμείς τον τουρισμό στον τόπο μας. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης και πρόσθεσε: «Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να δείξουμε σε όλο τον κόσμο ότι κάθε γωνιά της Στερεάς είναι μαγική. Αυτή είναι η προσπάθειά μας και εφέτος, να μάθουν όλοι ότι και ο χειμώνας στις πόλεις και τα χωριά μας είναι μία διαφορετική εμπειρία».