Άρχισε η «Σχολή Γονέων» στο πλαίσιο του εργαστηρίου «ΨΥΧ» από το ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς

Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται το εργαστήριο «ΨΥΧ»  που υλοποιείται από το ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς και το Δημοτικό Σχολείο Χαιρώνειας συνεχίζεται.

Έχουν ήδη υλοποιηθεί 4 βιωματικά εργαστήρια για μαθητές και συνεχίζονται ενώ παράλληλα ξεκινά και το δεύτερο σκέλος του προγράμματος, που απευθύνεται σε ενήλικες και αφορά στη «Σχολή Γονέων» στο χώρο του ΕΕΕΕΚ.

Το πρόγραμμα «ΨΥΧ» έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Δήμου Λεβαδέων, υλοποιείται με την υποστήριξη της Τοπικής Κοινότητας Χαιρώνειας και τη συνεργασία του Κέντρου Πρόληψης «Πρόταση Ζωής».

Να σημειωθεί δε πως έχει χαρακτηριστεί εκπαιδευτικά κατάλληλο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας.

Ο Δ/ντης του ΕΕΕΕΚ Γιάννης Ηλίας απευθύνει έκκληση σε κάθε ενδιαφερόμενο για την στήριξη της προσπάθειας «που βασίζεται και προάγει την αλληλεγγύη, τον εθελοντισμό και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινότητα».

Το πρόγραμμα βιωματικών δραστηριοτήτων «ΨΥΧ», «Εργαστήρι Ψυχικής Υγείας στη Χαιρώνεια», ή και «ΨΥΧΗ», που απευθύνεται σε μαθητές και ενήλικες και θα διαρκέσει ως τον Ιούνιο του 2016.

Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η προαγωγή της ψυχικής υγείας και η υποστήριξη της προσωπικής ανάπτυξης των συμμετεχόντων στο εργαστήρι και ευρύτερα της τοπικής κοινωνίας. Επιπλέον στόχος για τους ενήλικες είναι η ενίσχυση του γονεϊκού τους ρόλου.

Οι συναντήσεις θα γίνονται στο χώρο του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς στη Χαιρώνεια, η πρώτη συνάντηση με συντονίστρια την Ψυχολόγος του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς Αιμιλία Μπουζά, είχε θέμα «Η επικοινωνία μέσα στην οικογένεια.

Η δεύτερη που έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 20 Απριλίου, από τις 6:30 το απόγευμα μέχρι τις 8 το βράδυ έχει θέμα «Ο ρόλος μου ως γονιός» και η τρίτη την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016, επίσης από τις 6:30 το απόγευμα μέχρι τις 8 το βράδυ, με συντονιστή Σχολικό Νοσηλευτή του ΕΕΕΕΚ Χρήστο Καραγιάννη έχει θέμα «Πρώτες βοήθειες».

Οι συναντήσεις της «Σχολής Γονέων»  θα συνεχιστούν και μετά το Πάσχα με αντικείμενο τη «Συναισθηματική νοημοσύνη».