Μεταξύ των διακριθέντων από την Microsoft Β. Οικονόμου (εκ. ΔΟΥΚΑ), Κ. Καλοβρέκτης και Γ. Παπακώστας (ΕΠΑΛ Λιβαδειάς)

Μεγάλη διάκριση των καινοτόμων εκπαιδευτικών, Κωνσταντίνου Καλοβρέκτη και Γεώργιου Παπακώστα από το ΕΠΑΛ Λιβαδειάς σημειώθηκε πρόσφατα με την αναγνώριση τους μαζί με άλλους 30 εκπαιδευτικούς ως Microsoft Innovative Educator (MIE) Expert για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στο παγκόσμιο πρόγραμμα της Microsoft που ως στόχο έχει να βελτιώσει τις επιδόσεις των μαθητών αξιοποιώντας την τεχνολογία.

Οι εκπαιδευτικοί που διακρίθηκαν ως παγκόσμιοι ηγέτες για την αναδιαμόρφωση της διδασκαλίας με τη χρήση της τεχνολογίας συνδέθηκαν με περισσότερους από 5.600 εκπαιδευτικούς του προγράμματος MIE παγκοσμίως.

Κάθε χρόνο η Microsoft επιλέγει καινοτόμους εκπαιδευτικούς για να μοιραστούν ιδέες, να δοκιμάσουν νέες μεθόδους και να μάθουν ο ένας από τον άλλον μέσα από μια παγκόσμια κοινότητα, που ως στόχο έχει να βελτιώσει τις επιδόσεις των μαθητών αξιοποιώντας την τεχνολογία.

«Ως εκπαιδευτικός, ένας από τους κυρίαρχους στόχους μου είναι η αύξηση κινήτρων και ενδιαφέροντος του κάθε μαθητή μέσα στην τάξη. Κάθε χρόνο σχεδιάζω και εφαρμόζω καινοτόμες ιδέες που πηγάζουν από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μου υλοποιώντας αυτές βάση του πλαισίου εκπαίδευσης STEM που εφαρμόζω στην τάξη. Η αναγνώριση μου ως ΜΙΕ Expert, με ενδυναμώνει να συνεχίζω το εκπαιδευτικό μου έργο!» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δρ. Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης.

Ως MIE experts, οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη χρήση της τεχνολογίας τόσο εντός της σχολικής αίθουσας όσο και στη διδακτέα ύλη, θα προσφέρουν συμβουλές στη Microsoft και στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς για τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία θα μπορεί να ενσωματωθεί στη διδασκαλία με άρτιο τρόπο ενώ θα υιοθετήσουν το ρόλο των συμβούλων σε συνέδρια, εκδηλώσεις και εκπαιδεύσεις για το πώς η τεχνολογία της Microsoft μπορεί να βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία.

Να σημειωθεί επίσης ότι υπάρχουν δύο ακόμα κατηγορίες πρωτοπόρων εκπαιδευτικών στο Πρόγραμμα της Microsoft με βάση την εμπειρία και την ανάδειξη καινοτόμων πρακτικών στην εκπαίδευση.

Πιό συγκεκριμένα Microsoft Innovative Expert Trainers αναγνωρίζονται εκπαιδευτικοί με μακρά πείρα στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες και καινοτόμες δράσεις ενώ Microsoft Innovative Educator Fellow είναι η ανώτατη αναγνώριση του προγράμματος και αφορά σε εκπαιδευτικούς με πολύ μεγάλη εμπειρία σε παγκόσμιο επίπεδο σε θέματα νέων τεχνολογιών και καινοτομων δράσεων. Στην Ελλάδα Microsoft Innovative Educator Fellow είναι ο καθηγητής Ι. Ν. Καζάζης, Ομότιμος Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ και Πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, ο οποίος έχει την διάκριση του Honorary Microsoft Innovative Educator Fellow για την πολυετή και συνεχή του δράση στην ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση και την ανάδειξη καινοτόμων πρακτικών καθώς και ο Βασίλης Οικονόμου*  IT in Education Specialist από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα.

«Μέσα από το πρόγραμμα Microsoft Innovative Educator στο οποίο συμμετέχω αρκετά χρόνια, έχω συλλέξει πολλές αξιόλογες εμπειρίες, οι οποίες με βοήθησαν να εξελίξω την αξιοποίηση της Τεχνολογίας στην Εκπαιδευτική διαδικασία. Είμαι υπερήφανος που αποτελώ μέλος μιας κοινότητας η οποία καθημερινά αναζητά τρόπους να αλλάξει την εκπαίδευση, μέσα από εκδηλώσεις όπως το Ε2. Στο Seattle ήμουν ένας από τους 13 κριτές των εργασιών 270 εκπαιδευτικών από όλες τις γωνιές του κόσμου που “μαθαίνουν” να μιλούν την ίδια γλώσσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος μου δίνεται η δυνατότητα να αξιολογώ λογισμικό που χρησιμοποιείται από την παγκόσμια κοινότητα εκπαιδευτικών και όχι μόνο. Είναι μεγάλη μου τιμή να συμμετέχω με αυτό το ρόλο στο πρόγραμμα και προσβλέπω σε μια ακόμη χρονιά με καινούριες ιδέες και δράσεις», επεσήμανε ο κ. Οικονόμου

«Οι Microsoft Innovative Educator Experts αποτελούν λαμπερά παραδείγματα εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν νέους τρόπους διδασκαλίας μέσα στη σχολική αίθουσα και εμπνέουν τους μαθητές τους να πετύχουν περισσότερα.» δήλωσε ο Anthony Salcito, αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Εκπαίδευσης στη Microsoft. «Γιορτάζουμε και στηρίζουμε το έργο τους καθημερινά!»

Η Δήμαρχος Λεβαδέων Γιώτα Πούλου με ανακοίνωσή της εξέφρασε τα πιο θερμά της συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς κ.κ. Δρ. Καλοβρέκτη Κωνσταντίνο (ΕΠΑ.Λ. Λιβαδειάς) και Παπακώστα Γεώργιο (ΕΚ Λιβαδειάς), και τόνισε μεταξύ άλλων: «Οι Microsoft Innovative Educator Experts αποτελούν λαμπρά παραδείγματα εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν νέους τρόπους διδασκαλίας μέσα στη σχολική αίθουσα και εμπνέουν τους μαθητές τους να πετύχουν περισσότερα. Η τιμητική αυτή διάκριση των εκπαιδευτικών, μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς δικοί μας άνθρωποι συνεχίζουν σε πείσμα των καιρών να καινοτομούν και να προσφέρουν στους μαθητές μας τις καλύτερες προϋποθέσεις για μια καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση».

 

  • Ο Βασίλης Οικονόμου  από το 1994 είναι υπεύθυνος Συστημάτων Πληροφορικής στα Εκπαιδευτήρια Δούκα. Από το 2004 είναι και υπεύθυνος της Ομάδας Μαθητικού Υπολογιστή των oikonomoyΕκπαιδευτηρίων Δούκα, με στόχο την ένταξη και αξιοποίηση του ατομικού Μαθητικού Υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Από το 2006 είναι και μέλος του Γραφείου Ποιότητας των Εκπαιδευτηρίων Δούκα. Είναι πιστοποιημένος αξιολογητής εταιριών με πρακτική εμπειρία στην αξιολόγηση εταιριών στο επίπεδο «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία» – European Foundation for Quality Management Validator. Το 2013 κερδίζει τη διάκριση Expert Educator και εκπροσωπεί τη χώρα μας (2014) στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων που διοργανώνει η Microsoft στη Βαρκελώνη.  To 2014  κερδίζει με την ομάδα μαθητών του τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό προγραμματισμού: Kodu Kup (e-skils, European School Net, Microsoft). Το 2015 επιλέγεται εκ νέου ως Expert Educator (MIEExpert15) και ορίζεται ως ο ένας από τους δεκατρείς Microsoft Fellows στον κόσμο και κριτής των έργων των ομάδων. Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και αναλυτής- προγραμματιστής στην σχεδίαση και υλοποίηση πάνω από 20 ερευνητικών έργων σχετικά με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση αλλά και στην Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει επίσης στην ανάπτυξη ερευνητικού και αναπτυξιακού λογισμικού στις περιοχές αυτές, με πάνω από 70 τίτλους λογισμικού, καταρτίζοντας παράλληλα εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική. Έχει αναπτύξει Συστήματα Διαχείρισης Δεδομένων (M.I.S.), σε αρκετά προγραμματιστικά περιβάλλοντα.  Έχει δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες σε περιοδικά και έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια με θέμα την «Εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία» και την «Ποιότητα στην Εκπαίδευση».